Åker snart!

Så detta blir sista inlägget innan jag åker! Eller ja, har ställt in några tidinställda blogginlägg oxå såklart.
Min buss går här ifrån till ytterby tio i sex, så tåget går 18:03 :) Jao, sitter & tänker på vad jag ska göra denna sista timman innan jag åker, för har absolut inget att göra, wiho ..

Saknar ihjäl mig efter min pojke! ;(♥ En vecka kvar, sen får jag förmodligen träffa honom!



Kolla va långt hår jag hade :3

Cp med fannSan !




Mitt hååååååååååååååååååååår♥

Några gamla bilder från 2010 hehe :)

Nu ska jag gå & packa ner det sista, sen lägga mig i sängen en stund, sedan åka. Så aah, hörs så fort jag får tag på en dator! Kram :)

Vad du har att säga :)

Skicka dina ord baby!

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Din mejladress? :) (endast jag ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? (:

Dina ord här! :)

Trackback
RSS 2.0