Before you know it, Im frozen

Har vart uppe hos mami i några timmar nu, tog en go varm & låång dusch! Sedan kollade vi på tv & blabla.
Sen fick jag en stor riktigt fet Toblerone av henne? Hahah, söta mamma!
Har bara vart hemma idag, sedan jag slutade skolan. Käns rätt skönt faktiskt! Imorgon blir det kanske stan, med Nicole. Men vi får väl se, det kommer säkert ändras :P

Nu ska jag sätta på en film, & gotta mig!



Sa ju att jag var snygg i trollkarlskläder ? HAHAH, det är sånt här vi på barn & fritid gör på våra studiebesök :D

Och så måste jag erkänna en sak. JAG ÄLSKAR GURKA! Helt ärligt!

Babyyyyy<3

Sa ju att jag skulle kolla film? Näej, Emma smsade mig & bad mig komma, så ska kicka till henne en stund!
Måste bara ta på mig en tröja.


Vad du har att säga :)

Skicka dina ord baby!

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Din mejladress? :) (endast jag ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? (:

Dina ord här! :)

Trackback
RSS 2.0