Bråttom!

Har nyss fixat mig, & det ser inte bra ut, men har så sjukt jävla bråttom! Idag ska vi ju på det jävla studiebesöket, & jag har verkligen ingen lust. Har fortfarande ont, & det får mig att vilja gråta av smärt. Men det är la bara att bita ihop & se glad ut.

Annars så finns det en speciell jag verkligen saknar något så grymt mycket. Förstår inte vad som hände.. Men som jag ser på det nu, så är det löst. Hans mun den tystnar, medans ögonen pratar. ♥

Ser allvarligt talat ut som en jävla mupp, luva hela dagen, yes. Och mitt ont i halsen är borta, så nu kan jag prata & sjunga normalt igen! That's gooooood ;)


Vad du har att säga :)

Skicka dina ord baby!

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Din mejladress? :) (endast jag ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? (:

Dina ord här! :)

Trackback
RSS 2.0