Can't live without you♥

Nu ska jag nog gå & lägga mig tror jag! & kolla på Jiddra inte med Zohan, igen hehe. Rätt mys ändå att bara ligga i sängen & kolla på film, när det luktar älskling på kudden♥ Så ska tvätta bort sminket nu & byta om till en stor pösig t-shirt! Sen ska jag sova hur länge som helst imon, & träffa Gabbie när hon slutar, hehe.. Längtar till den 25 för då strömmar cashen in! Då blir det att fixa naglarna, & shoppa lite! Sen efter det fyller man år oxå, så rätt bra ekonomi blirre i September! Känns riktigt awesome.. !

Men nu ska jag packa ihop mig för ikväll! (haha vaa?) CP!


Haha, längtar asså! Men mest för jag ska ha mina cheyer hos mig! ♥


Vad du har att säga :)

Skicka dina ord baby!

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Din mejladress? :) (endast jag ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? (:

Dina ord här! :)

Trackback
RSS 2.0