De va jag som gick, nu är det du som kravlar tbx '

Hellu på er! Försökte blogga imorse, men min fkn hordator cpade sönder, så lackade fett.
Har kommit hem från skolan typ nyss, heeeelt död! Har ont i huvudet + magen och åååhhhhh !
Um på Måndag? I think so.

Är sjukt trött oxå, så deckar snart antar jag. Är faktiskt hos Gabbie & vi ska äta lite nu! Dagens lunch blev bara ananas i skolan, va äcklig mat annars, så tog fruuukt muuuums!
Sen ska vi fixa naglarna & sola, (dock ska jag inte sola, har ju ny piercing :) )

Har jätteont i halsen, allvarligt .. Kan nästan inte ens svälja! :( Sen kanske jag ska träffa Rebecka snabbt, & sen min bebis pojke, Lukas♥!

Så ligger det till, right nananananana :D HAHAHA jag mår inte bra!


PUSSELIPUSSPUSS!

Vad du har att säga :)

Skicka dina ord baby!

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Din mejladress? :) (endast jag ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? (:

Dina ord här! :)

Trackback
RSS 2.0