De vankas kladdkaka i Hallen!

Vi skulle ju se på Huset som gud glömde? Aahjo, vi laddade ner fel film -.-! Men det ångrar jag VERKLIGEN inte! Vi såg August Rusch (stav) o den är sjuuuukt bra! Defenetivt ett tips för er som gillar småsorgliga men lyckade filmer!
Nu har vi just bakat kladdkaka (igen), & denna gången hjälpa lille Alfred med, aww så söt!
Så sen blir det att trycka i sig mängder av kladdkaka, chilla vid tv;n till två som vanligt, & så!
Ska packa ner mina saker oxå .. Lämnar ju Östersund imon ;( Men längtar faktiskt hem efter mina flickor!
På Onsdag, när jag kommer hem, så blir det förmodligen utgång med cheyerna! (Krisitin & Gabbie)! Sen så sover jag förmodligen hos Gabbie resten av lovet. :D
Och på Fredag börjar ridsäsongen igen! Och nu ska jag lova er mer bilder ifrån stallet & mina ridlektioner!
& Angående det jag skrev igår, de är bättre nu!
Jaja, hörs mer sen! Love ya all♥

Vad du har att säga :)

Skicka dina ord baby!

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Din mejladress? :) (endast jag ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? (:

Dina ord här! :)

Trackback
RSS 2.0