Du är den finaste pojken som finns, och detta är bara för dig!

Du är det finaste jag vet.
Detta är till dig.
Vi träffades för ca en månad sedan, & det ångrar jag inte någonstans! Det finns så mycket jag vill säga & skriva, jag vet inte vart jag ska börja! Men när vi träffades .. Jag lovar, det var kärlek vid första ögonkastet.
Jag trodde verkligen aldrig att vi skulle komma såhär långt, men nu är vi här & mitt hjärta slår bara för dig.
Det spelar ingen roll om folk försöker få mig att förlora dig. Eftersom mitt hjärta bara slår för dig! Du ska aldrig behöva oroa dig över något. För jag tänker kämpa för dig, för oss! ♥

Alltså, du gör min dag älskling. Du är min diamant, du är min stjärna. DU ÄR MITT ALLT.
Jag längtar sååå tills jag får se dig igen, känna din värme & kyssa dina läppar! Jag kan inte fatta att du valde mig, men jag ska göra allt jag kan. Jag vill aldrig förlora dig, jag vill aldrig se dig gå!
Förlåt för jag har tvivlat ibland, men jag inser bara mer & mer hur mycket jag älskar dig & hur mycket du betyder!
Jag vill inte ha någon annan - än dig. Jag vill inte ha en massa killar efter mig - jag har dig.
Jag älskar ingen annan - jag älskar dig.
Det finns INGA ord som beskriver hur mina känslor är för dig. Men dom är äkta!
Tillsammans ska vi vara starkare än berget & vinden. Det finns ingen annan i mitt liv än dig, hun!
Du är som godis för mina ögon, & din röst är som godis för mina öron! Så underbart fin är du!
Hoppas du läser detta - du vet vem du är!
Jag lovar, jag älskar dig mer än du någonsin kommer älska mig.
Jag älskar dig, min underbara pojke! ♥

Vad du har att säga :)

Skicka dina ord baby!

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Din mejladress? :) (endast jag ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? (:

Dina ord här! :)

Trackback
RSS 2.0