Du säger det ena, men menar något helt annat

Sitter här i mitt rum & fryser som en jävla idiot. HATAR att va sjuk. Vaknade runt halv 7 imorse, tänkte dra till skolan men sedan så pang så fick jag världens huvudvärk. Så har legat i soffan & kollat tv ett bra tag nu, kommer väl decka när som.
Fast senare idag, ska jag ta mig in till stan, för att möta underbara pojken! Så ska vi nog åka hem till honom. Så söt är han! Jag skrev till honom: Jag är sjuk, men vill du ses ändå? Han ba: JA?!<3
Underbar♥

Stör mig nått så grymt på att ha feber. Ena sekunden fryser man typ ihjäl, andra svettas man ihjäl? Inte okej alltså :( Sen kan jag nästan inte svälja för det gör såå ont, + hostar som en gammalgubbe som rökt sedan han var ett år.. Jag vill bli frisk!

Hoppas fan inte jag är sjuk nu i helgen alltså!


Vad du har att säga :)

Skicka dina ord baby!

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Din mejladress? :) (endast jag ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? (:

Dina ord här! :)

Trackback
RSS 2.0