,


God morgon! Nu borde jag vara framme i Östersund om det inte har blivit några försenigar, som det säkert har vart. Förra gången jag åkte va det en försening på trekvart för dom va tvugna att lämna av en vagn på Stockholm C.
Ska fösöka blogga så mkt jag kan nu när jag är här, annars har vi ju Evin som gästbloggar åt mig! Söt hon är! :)
Nu när jag är här, ska jag bra ha det kul & inte tänka på allt där nere i Göteborg! Eller jo, tänka på en sak ska jag ju. Min pojke! Fast han är alltid i mitt huvud, haha!

Dagarna här uppe kommer väl bestå av shopping, sola & bad om det är fint väder, & bara härliga slappdagar.
Jaja, det va la det just nu!

Vad du har att säga :)

Skicka dina ord baby!

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Din mejladress? :) (endast jag ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? (:

Dina ord här! :)

Trackback
RSS 2.0