.



- När jag tuggar tuggummi så måste jag forma det som en boll
- Jag leker alltid med min läppiercing
- När jag var liten var jag nästan tvungen att byta familj, för jag var så bråkig.
- Jag har vart gravid
- Jag hatar att diska, tycker det är sjukt äckligt.
- Jag har kort stubin (blir arg väldigt lätt)
- Jag får panik när mitt rum är stökigt & jag ska sova.
- Jag bäddar alltid om sängen innan jag lägger mig.
- Jag svimmar när jag ser blod.
- Jag har mopedkörkort.
- Jag har aldrig kört bil i hela mitt liv.
- Jag skolkade sjukt mycket i 7an/8an
- Jag ska börja gymnasiet på Torsdag
- Jag har vart "fjortis" ...
- Jag har vart otrogen
- Jag hatar att gå utan smink
- Jag städar typ 24/7
- Jag HATAR mitt rum
- Jag är kort
- Jag somnar bäst i en säng som inte är min egen
- Jag älskar en underbar kille♥
- Jag har vart förlovad
- Jag förlorade nästan min mamma 2004♥


Vad du har att säga :)
Postat av: Anonym

Bra inlägg! :D Gillar när du skriver sånna saker, det är roligt att läsa! :D

2011-08-21 @ 21:44:54

Skicka dina ord baby!

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Din mejladress? :) (endast jag ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? (:

Dina ord här! :)

Trackback
RSS 2.0