Fast ändå .

Fuck allt jag sa, fuck allt som var bra. Och skillnaden som går att se från igår till idag, du skrämmer mig, jag kanske aldrig kände dig, jag känner ångest över att jag ens lärde känna dig. Är du den här personen, så förtjänar du fan ingenting, tusen chanser & dom tjänade ingenting till, du gör som du vill, o skiter i vad andra känner, skiter i vad andra säger om att skaffa andra vänner.
Skrattar åt alla jävla rykten du startade. Vill inte se ett skit från våran tid tillsammans, tycker synd om bruden om du någonsin lyckas skaffa någon annan. Du kanske bättrar dig, men det väntar att se, tills vidare ställer jag frågan, vafan tänker du med?


Vad du har att säga :)

Skicka dina ord baby!

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Din mejladress? :) (endast jag ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? (:

Dina ord här! :)

Trackback
RSS 2.0