FFG1 !

Har just kommit hem från en superbra dag i ettan! Jättefina & snälla klasskompisar!
Det började med lite snack, & lite uppdrag & så. Sedan gick vi ner till köket/matsalen (vääääldigt liten!!!)
Där vi träffade vår franske kock, Loic lr ngt tror jag han hette? Cool i vilket fall, va han!
Så fick vi uppgift att fixa käk+dukning+underhållning till maten .. & Det blev: Mat, pastasallad, dukning, långbord, & underhållning som jag & några tjejer stod för det blev ... beatboxning! Eller om de stavas så? Iaf, så vi va ngra brudar som beatboxade framför heeela klassen, första dagen? AH höll på att dö av skratt efter!

Ska skriva upp låten, som vi rappade med! HAHAHA

" Har du hört något fetare än det här, Mannen du vet vilka vi är, Om du inte vet så ska vi förklara det, vi är några tjejer som bara gör våra grejer.

Ät upp vår mat, du får inte kasta, för detta är våran grymma pasta!

Det ska bli gött att få våran mat, så slipper vi lärarnas tjaj, FFG1 är så himla fett, ni kommer inte att glömma oss lätt

Är upp vår mat, ni får inte kasta för detta är våran grymma pasta!

Pasta kan ätas i varje kultur, yo yo mannen, du behöver inte bli sur. Du får gärna ta mer ba du ser glad ut och ler.

Ät upp vår mat, du får inte kasta, för detta är våran grymma pasta.

Smakar det skit kan du inte oss lasta, vi har då en lösning BÖRJA FASTA! "

HAHAHA, helt underbart idag alltså!
Nu ska jag väl fixa mig lite, sedan ska jag äta & åka in till stan. Där jag ska träffa Felicia & pierca mig! Sedan ska jag träffa Lukas, & Silvano! Toppen!

Jaojao, bloggar mer sedan. Ha det!

Vad du har att säga :)

Skicka dina ord baby!

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Din mejladress? :) (endast jag ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? (:

Dina ord här! :)

Trackback
RSS 2.0