Finally at home :)

Nu har jag äntligen fått sätta mig ner i lugn & ro :). Jag & Gabbie hade trevligt i stan, vi träffade Emil & va med honom ett tag, sedan träffade vi Lukas snabbt & pratade lite med honom. Sen så åt vi på donken, inte precis va min kropp ville ha .. Blev mätt efter halva burgaren (y).

Men men, har iaf just lämnat av Gabbie vid bussen, hon ska till sin pappa & sova där inatt, för hon ska upp tidigt imorgon. Men efter hon har vart där så ska jag träffa henne! & Så ska jag upp till stallet & rida efter en heeeel sommar! Sjukt skönt ! Sen kanske man ska gymma oxå? Får se om jag hinner! ;)

På tal om min design, jag ska snart ändra den. Orkar bara inte just nu! Är fedt trött efter hela dagen + veckan.
Har ju kommit i säng vid tre varje natt! *blink* som Kissie säger, hahahah x)
Och min nya mobil har kommit med, den är la rätt så okej ! Vill dock ha en Iphone, heheh (a) Kanske köper en när jag får mina födelsedags pengar! Fyller ju år om 17 dagar, it's getting closer!
Nu ska jag ialla fall kika igenom min mail, & svara på några angående modellfotograferingen!

Bild på min nya okej mobil:

Samsung Galaxy 5

Vad du har att säga :)

Skicka dina ord baby!

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Din mejladress? :) (endast jag ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? (:

Dina ord här! :)

Trackback
RSS 2.0