Fredag natt med Gabbie!

Kom hem från stan runt kvart över 11, så skulle vi med bussen till Komarken. & Självklart hade vi precis missat den! Sen så tänkte vi gå hem, men då fick vi skjuss av "Vuxna på stan", & lite kolor av dom. Gulligt!

Hade en bra tid i stan idag! Vi kom in runt nio & så mötte jag upp min bebispojke♥. Så var vi med honom & Sebbe ett tag. Alltså, jag, Rebecka & Gabbie. Sen så åkte han hem & då åkte vi oxå hem.
Träffade oxå en massa gott folk! & Imorgon blir det stan igen, & träffa min pojke, & Felicia!

Jag & Gabbie har just lagt fram madrassen till henne precis vid min säng, så ska vi kolla på "Jiddra inte med Zohan", för vi såg den aldrig ordentligt förra gången. Undra varför.. ;)
Vi har laddat med ostbågar + Coca-cola + ipren! Haha, alltså jag mår jättedåligt? Är jätteyr i huvudet, magen krampar & jag faller nästan ihop så fort jag går. Sjukt jobbigt ;(

Kommer strax ett inlägg, som är om en låt oss säga " Speciell" person. :)
Missa det inte!

Puss, älskar er (L).


Vad du har att säga :)

Skicka dina ord baby!

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Din mejladress? :) (endast jag ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? (:

Dina ord här! :)

Trackback
RSS 2.0