Fuck min uppdatering haha!

FÖRLÅT mina älsklingar! Men har sovit hos Darya i två nätter nu, & inte tänkt på att blogga oså! Utan vi har vart i Gbg varenda dag! Vi har ätit massa gott & haft oss!

Just nu är jag inte på jättehumör, det har hänt en sak åå aa..
Min bebis åker bort imorgon, i två veckor, hur ska jag klara mig?! Dock åker jag också bort ;) Men vart får ni reda på sen :)

Här kommer tre bilder från dagarna!


Hääässsttt !

igen!

Och igår .. :


Snacka härligt eller vad?!

Imorgon blir en bussy dag! Ska träffa Rebecka, Frida + prata med en människa, till ytterby & träffa Darya ååh gud vette fan ... !

Snart blir det att åka till modellstudion & ta nya bilder till min portfolio! En viss babe följer med, men ni får inte veta vem! Muhahaha (A)

Nu ska jag trycka i mig MASSA mat, puss!

Vad du har att säga :)

Skicka dina ord baby!

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Din mejladress? :) (endast jag ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? (:

Dina ord här! :)

Trackback
RSS 2.0