Hela sanningen

Okej. Hör folk som tjatar här & där om varför jag & Oskar gjorde slut. Vissa tror att jag dumpade Oskar för min bebispojke, vissa för han/jag var otrogen & shit. Men nu är det fan tid för att klara upp det hela.
Jag & Oskar gjorde slut för ingen av oss orkade mer! Mitt hjärta slog inte längre för honom, & hans slog inte längre för mig. 
Sen så bråkade vi sjukt mycket på sistone. Plus att han gjorde en sak som sårade mig enormt, & jag var less på att bli behandlad som jag blev. Så jag tog mig friheten & pratade med honom & sa att vi skulle gå skilda vägar. Han höll med. Så vi gick skilda vägar. SÅ NU VET NI.
Och jag är lyckligare än någonsin nu, när jag har min pojke ! & Jag vill inte höra/se något tjat om Oskar, okej?
Cuz he's outta my head.


Vad du har att säga :)

Skicka dina ord baby!

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Din mejladress? :) (endast jag ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? (:

Dina ord här! :)

Trackback
RSS 2.0