Helt slut.

Nu har jag kommit hem från skolan, & är heeelt slut! Dagarna tar kål på mig. Somnar nästan i bussen hela tin'.
Aja, hade iaf rätt soft dag, fick en gnällig lärare på mig bara för att jag inte var på humör, sket i att lyssna på henne & kaxade tillbaka, har verkligen inget humör någonstans idag..

Pratade iaf med bebo på bussen från Tjörn till Stenungsund, underbar .. Skulle egentligen till honom idag, men stackarn är sjuk, bara för att jag smittade honom :( Payback, mhm.. Han måste bli frisk! Så bebis, krya på dig!♥

Måste snacka men massa oxå, planera inför Lördag. Ååh, jag orkar verkligen inte.


Och du..? Du vet att jag saknar dig♥

Vad du har att säga :)

Skicka dina ord baby!

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Din mejladress? :) (endast jag ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? (:

Dina ord här! :)

Trackback
RSS 2.0