Hemma igen ;o

Såå, nu är jag hemma again!
Hade en riktigt go kväll igår, kollade på "My bloody valentine" & snacka en massor med Darya. Riktigt gött!
Håller på att tyna bort här utan min älskling, kaos! Fast åker ju på Tisdag hehehe ;)
Längtar efter honom såååå!♥

Imorse när jag & Darya äntligen pallat oss upp ur sängen, så drog vi ut. Hon joggade & jag cyklade, haha .. Latfis! Men hade så jävla ont i magen? Funderar faktiskt på att dra ut & jogga 5 km eller något right now?
Måste få bort fettet vi la på oss klockan tre inatt, då vi satt i köket & käkade macka med nutella på. Ajabaja!

Imorgon blir det iaf att åka in till stan med Darya & kolla på snygga killar som spelar fotboll hahahah!
Dock har jag redan min snygging .. ;)


Vad du har att säga :)

Skicka dina ord baby!

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Din mejladress? :) (endast jag ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? (:

Dina ord här! :)

Trackback
RSS 2.0