He's amazing

Har just kommit hem från min kära flicka! Vi va hos hennes pappa ett litet tag, & gjorde nudlar. Muummss! Fast dock va jag inte så hungrig så åt bara typ tre gafflar. Wiieh .. Efter vi hade ätit, så gick vi in till hennes rum, & jag deckade i hennes säng, sen så deckade hon oxå. Så sov vi en timme, & sen var jag tvungen att kila hem!
Men ska träffa henne imon efter hon har kommit hem från skolan, rätt segt att va ledig när alla andra inte är hemma ..!


Frukost ute i solen, på balkongen med 40 grader, inte fel alltså.



GRUKA!♥

Och jag & Gabbie ute på vår dagliga vandring :) Snygg skugga, någon random som fotade oss? :O

Bloggar mer sen, :)

Vad du har att säga :)

Skicka dina ord baby!

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Din mejladress? :) (endast jag ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? (:

Dina ord här! :)

Trackback
RSS 2.0