@ Home!

ÄNTLIGEN hemma! Efter 12 timmars tågresa, + 40 min tåg till + 40 min buss, så är jag hemma! Bara för att jag var så klantig & glömde min väska på tåget från Göteborg till Ytterby, så fick jag åka med till Stenungsund bara för att få tag på min väska -.-!

Jaja, har iaf fått brev ifrån min skola & vi börjar den 25 Augusti klockan halv nio, möhö.
Sen så ska modellbilder tas den 3/9 när jag fyller år, bilerna är för min portfolio :) & chefen över Heartland lät mig ha med en vän på bilderna, han skrev "bara för att det är du", awww! :)

Nu ska jag iaf tvätta bort sminket, byta om oså sen så ska jag ner till Gabbie! Vi ska färga hennes hår & sen fixa oss för lunch/middag i Göteborg!

Tågresan hemmåt gick iaf bra, sov mestadels av tiden. Dock blev jag livrädd när dom väckte oss, haha..

Jaja, nu ska jag dra på fedt höööööööög musik & fixa lite!

Puss ;*

Vad du har att säga :)

Skicka dina ord baby!

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Din mejladress? :) (endast jag ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? (:

Dina ord här! :)

Trackback
RSS 2.0