I do

Sitter i vardagsrummet och kollar på How I met your mother med Olivia. Fast hon har typ deckat haha. Vi ska väl snart dra oss ut till lillstugan där vi sover, kallt men riktigt mysigt faktiskt :)
Kollade på Jiddra inte med Zohan förut, haha tvärvärd att ladda ner!
Imorgon är det ju Fredag så vi kommer la bara slappa skulle jag tro? Kanske cyklar till Ica som ligger i centrum, här i Hallen, och köper gott eller något sånt mysigt?
Funderar oxå på att göra ljusa slingor i mitt hår, eller färga underhåret igen?
Jaja, vi ser väl vad jag bestämmer mig för med tiden :)
Haha, har nyss borstat tänderna o det är gööttt. Tyckte ni skulle veta det, hahaha :)

Nu ska vi ut till lillstugan, mys! Men usch att gå ut i mörkret :( Aja, vi hörs la imorgon! Puss ;)

Vad du har att säga :)

Skicka dina ord baby!

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Din mejladress? :) (endast jag ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? (:

Dina ord här! :)

Trackback
RSS 2.0