I walk away with something, but you stand there with nothing.

Hej på er! Förlåt för dålig uppdatering under dagen, men det har vart en sjuk dag, bokstavligt talat. Vi tar allt ifrån början av dagen! Långt inlägg, here we go!

Det börjar med att jag vaknar, sätter på datorn med 0 internetåtkomst. Så jag lackade ur, totalt. HAHA, för mitt morgonhumör + inget internetåtkomst = ingen musik. Fick daaaaamp! Så jag slängde i en skiva i min stenåldriga stereo, & låg på golvet lyssnade på musik & bara sjöng med. Sedan fixade jag mig, fick mina saknade pengar & åkte in till stan.
Där jag först träffade Assem, bryr mig inte om om ni nu vet vem, för det är över. Men vi hade iaf en jättefin tid tillsammans, & det är jag glad över :). Han är en fin kille, men tyvärr begår alla misstag! Ialla fall, så menar jag inget illa, vet att du läser detta , & taack för tiden :) Men nu är den över, time 2 move on! ( säg t ifall du nt vill bli nämnd). Jao, han va en jättefin kille, till max. Älskade honom över hela mitt hjärta, men nu inser jag att mitt hjärta tillhör någon annan. So that's it lixom. Anledningen till att det blev som det blev, tänker jag inte skriva ut. För så lågt sjunker jag inte, så jag skriver massa skit & blablabla, om någon annan. Speciellt inte någon jag älskat?

Jaja, sen efter det, träffade jag upp Rebecka, min underbara saknade flicka!♥
Så va jag med henne, hennes kille & hans kompis. Vi gick till en piercing salong & beställde tid för navelpiercing. Äntligen! Har ju gjort det själv två gånger innan haha! Sedan gick vi till Donken käkade lite, sen tog vi en cigg & pratade.
Sen åkte jag hem & precis när jag kom hem, så fick jag sms av Felicia, å då blev jag riktigt lack. Så åkte jag in till stan, mötte upp henne & pratade om allt från a - ö. Underbart! Sjukt fin flicka. Sen fick jag ett samtal & allt blev kaos. Men det löste väl sig, lite i slutändan tror jag?
Sen åkte jag hem, satt på Kungälv busstation & väntade på min buss ett rejält tag. Sen när man sitter på den, ser man sitt ex komma på den. Så vi pratade lite & så, känns bra att kunna träffa på honom utan tjaffs & prata som vänner! :)

Imorgon är det skola som gäller, så borde egentligen fixa mig för bedtime, men är inte sömnig någonstans, så jao :) & nu kommer morfar in & gnäller på att jag ska sova, kuuuuul :D -.- !

Lite bilder från dagen!

Foood for me + Rebecka :D

Snyggt asso .. :P

Finste paret! Äkta kärlek..♥

Typ dagens outfit? :)

......♥......

Vad du har att säga :)

Skicka dina ord baby!

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Din mejladress? :) (endast jag ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? (:

Dina ord här! :)

Trackback
RSS 2.0