I wish, oh I wish ..

Heeeelllöj på er! Sitter i köket med Olivia och snackar. Idag va vi inne i stan (Östersund) kikade runt lite, å åt på max. Rätt soft hihi :)
Nu ska vi väl snart äta kvällsmat skulle jag tro? Sen vid nio blir det Jiddra inte med Zohan som vi soffpotatisar ska se på. Imon vet jag inte vad som händer, men haha tar dagen som den kommer ;)
Idag äre en vecka kvar tills jag är i Göteborg igen! Och då ska jag träffa Gabbie så ska vi ha myskväll samma kväll.
Vet inte hur det blir med att träffa min på G .. Men det är inget jag tänker ta upp här på bloggen.
Har nyss duschat iaf, oo de va sköööööönt!
Jaja, får hoppas på att ngn av mina gästbloggare kan hålla er uppdaterade, har inte sett ngn uppdatering av dem idag, ajabaja hahaha :)

Vad du har att säga :)
Postat av: evin

hejhej! nu har jag valt 3 vinnar på min veckans blogg! tryck på länken för att se om just DU har vunnit! om du inte har vunnit så får du en chans ngn annan gång ;) + en LÄNKNING då :)

http://evinomaari.blogg.se

2011-08-11 @ 20:23:43
URL: http://evinomaari.blogg.se/

Skicka dina ord baby!

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Din mejladress? :) (endast jag ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? (:

Dina ord här! :)

Trackback
RSS 2.0