I'll give U evertyhing!

Tjao babes! Sitter ute i köket med fedt höög musik på! Är med Sanna & Oliebolie, & vi röjjer!
Va & käkade på pizzerian förut, riktigt gött med tjockismat! Blir att springa 5 km när jag kommer hem, muhaha!
En tanke har slagit mig .. Ska jag söka till Idol nästa år? Hmm, mina vänner har faktiskt gett mig starkt förtroende för att göra det! Dock kommer jag inte lägga ut någon j*vla video när jag sjunger bara så ni vet :)
WWWWAAAAAHHH nu spelas Michael Jackson - beat it den äger fett ! ! ! ;)
Imorgon är det bara vi brruuuuds hemma! Lille Alfred & Johan åker iväg på Traktorpulling, tror jag det hette?
Nu ska jag dra med brydarna ut & cykla haha!
Hörs sen!
& Baby? I love you.

Vad du har att säga :)

Skicka dina ord baby!

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Din mejladress? :) (endast jag ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? (:

Dina ord här! :)

Trackback
RSS 2.0