Jag åker bort till ..

Östersund! Den 9 Augusti åker jag upp till min älskade gudmor & syster! Va ju där senast i Mars, & nu så åker jag på Tisdag & är borta en vecka. Längtar så faen!

Tåget från Nils Ericson terminalen avgår 19:02, så då lämnar jag staden! Sjukt härligt, behöver verkligen komma bort nu efter allt som hänt! Kommer inte ha tillgång till dator på tåget tyvärr :( Men ska iaf försöka blogga så mycket jag kan när jag är där uppe!

Fast dock kommer jag ha typ damppanikångest efter min pojke! Fast är glad över att jag ficka vara med honom för några dagar sen. Så himla underbar är han, fin på alla sätt! ♥


Haha två bilder från Mars när vi körde snöscoter! Sjukt kul!
Kommer ihåg att jag försökte lära mig åka skidor oxå, haha det gick ju bra!
Hade blåmärken på rumpan efter det, hahah!


Vad du har att säga :)

Skicka dina ord baby!

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Din mejladress? :) (endast jag ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? (:

Dina ord här! :)

Trackback
RSS 2.0