Jag älskar er mina läsare!

Läsarsiffrorna har stigit något så sjukt nu! Tack för det mina älsklingar, hoppas ni stannar! ♥

Har iaf kommit hem ifrån stan nu, är verkligen heeelt slut. Först va de skola, sen hem snabbt som ögat, uppdatera er mina bebisar, & sedan in till stan! Stress ..
I stan mötte jag iaf min bebispojke Lukas♥, & Felicia! Samt Adam, & Sebastian. Vi gjorde inte så mycket, satt mest & pratade om allt o inget, & vad som har hänt osv.

Sedan piercade jag naveln, gjorde inte ont denna gången? Kändes som någon nöp mig? Har gjort svinont de andra gångerna, jag gjort de själv. Ehehe. Men men, så nu är det gjort & hoppas den stannar!

Nu ska jag strax duscha, raka benen, smörja in mig & rengöra piercingen. Sen ska jag hämta upp ett par dösnygga skor jag la ner i källarn, nu när sommaren kom! Det är boots, & nu ska dom upp igen!

Bild på piercingen kommer sen.
Älskar er alla!

Vad du har att säga :)

Skicka dina ord baby!

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Din mejladress? :) (endast jag ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? (:

Dina ord här! :)

Trackback
RSS 2.0