Lite direkt bloggning för en gång skull ;)

Bonjour :) Kom fram precis i tid idag, riktigt härligt faktiskt :) Som ni sett har jag skaffat en till gästbloggare, min kära vän Gabriella. Snällt av henne och de andra att hjälpa till med uppdateringen. Vi har kollat på The shining och slappat. Sedan åkte vi till affären, och nu har vi nyss bakat kladdkaka, riktigt gött. Middagen blir tacos och efterrätten kladdkaka, hoppas man orkar haha :)
Ja, men nu ska jag vara social med min kära syster Olivia igen så hörs vi när jag har mer tid.
Tågresan gick bra förresten, men hade en jobbig tant under mig som gnällde hela tin' .. -.-

Saknar min älskling, men han kommer ju snart hem så då kan jag ääääntligen prata som vanligt med honom! I looooove him! ♥
Och er såklart :)

Jaja, puss från Hallen i Östersund!


Vad du har att säga :)

Skicka dina ord baby!

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Din mejladress? :) (endast jag ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? (:

Dina ord här! :)

Trackback
RSS 2.0