Mami, I love you!

Nu ska jag tvätta bort sminket, borsta håret + tänderna, & tvätta navelpiercingen :) Som faktiskt ser jättebra ut! Hoppas det stannar så. Annars måste jag säga, att jag är RIKTIGT sugen på att pierca medusa! Nivet, sån som man har i mitten på överläppen? Så sjukt snyggt, så jag tror jag dör..!

Nä, nu ska jag fixa min inför sänglandet & prata lite med Pauline, det va hon som va med förut, men kunde inte stava hennes namn .. HAHAH svenska 2 hej å hå Natalie!

Pratade även lite med mami förut idag, & det va mysigt. Att kunna sitta i mitt rum & bara prata ut med mami. Inget som händer ofta, eftersom vi inte ses särskilt mycket längre. Jag är ute 24/7 , & hon jobbar.
Feels kinda' sad. Menmen, det va mysigt iaf & hon förstår mig som ingen annan!
Jag älskar dig, Mamma. Du är den bästa som finns, den bästa mamman någonsin. Vill inte ha någon annan, än dig♥

Och till alla er därute .. Uppskatta era föräldrar, tänk så mycket dom har gjort för er! Även om ni bråkar ofta! Dom förtjänar också att bli bra behandlade utav oss, deras barn. Så uppskatta era föräldrar, för de är några som aldrig kommer lämna er.


Jaja, god natt lovers!

Vad du har att säga :)

Skicka dina ord baby!

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Din mejladress? :) (endast jag ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? (:

Dina ord här! :)

Trackback
RSS 2.0