Min efterlängtade bebis, du finns där inne! (L)

Sitter & snackar med Oskar mitt ex & Felicia min babe! Vi snackar om allt från A-Ö. Tack min prinsessa för att du finns!♥
Har oxå städat mitt rum lite & ätit lite kvällsmat. Äter som en jävla galning nu, helt plötsligt? Scary, but I know why.
Tror nog att jag snart ska lägga mig oxå, känner hur huvudet bara hänger. Tror knappt det blir någon skola imorgon, kommer ju inte klara att hålla mig på humör hela dagen.
Imon ska jag försöka ringa ett viktigt samtal, om jag inte glömmer det. SÅ SNÄLLA PÅMINN MIG!


Fuck what I sad, it don't mean a shit now, fuck all these crying though you broke my heart, fuck all these presents it don't mean a shit now, cuz' I threw all that shit out.




O kass bild på naglarna, kmr bättre imon!


Vad du har att säga :)

Skicka dina ord baby!

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Din mejladress? :) (endast jag ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? (:

Dina ord här! :)

Trackback
RSS 2.0