Min Måndag

Vaknade vid tolv av att det regnar som f*n här? Gissar på att jag får hämnd på det som jag skrev på facebook igår ..
"HAHA det regnar i gbg och här är det sol! AHAHA", å nu regnar det sönder här!
Idag finns väl typ inget att göra förutom att slappa? Lilla Olivia ligger fortfarande & sussar, ville inte väcka henne när jag gick upp, visst är jag snäll? :D Helt sjukt att jag åker hem imorgon! Känns bara så konstigt & tråkigt. Kommer ju sakna min familj nr 2, (haha) som bara den :( Dom flyttar till Thailand i 4 & en halv månad i November! Fusk lr vad?!
Så lär inte träffa dom förrän nästa år, saaaad!
Ny header & bakgrund på bloggen är påväg oxå! Och det får vi tacka Felicia för :)
Nu ska jag in i duschen, blir la att stå där i några hundra timmar? Sounds good to me !

Vad du har att säga :)

Skicka dina ord baby!

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Din mejladress? :) (endast jag ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? (:

Dina ord här! :)

Trackback
RSS 2.0