nattiblogg

Sitter i lillstugan med lillasyrran, snackar massa och lyssnar på musik. Ska nog lägga oss snart tror jag heheehe :)
Vi kollade på American pie - The wedding förut å de va la rätt najz.
Vi är rätt övertrötta faktiskt, ligger o verkligen asgarvar åt en låt, nu kommer snart tårarna HAHAHAHHAAHHAHA!
Är inte på bästa humör RIGHT now. Har nämligen hört o sett lite skit.. men men!
ASSÅ VILKEN JÄVLA LÅT ONE NIGHT IN BANGKOK tror jag den heter .. mahahahahahahha flumminlägg.
Venne riktigt va som händer imon, men det löser väl sig. Ska iaf ta en dusch på morgonen imorgon efter frukosten, GÖÖÖÖÖÖÖÖD.
JAJA hörs mer imorgon pussisar från lillsyrrans rumpa och storsyrrans fötter !
Min älskade lilla fjortis♥
(Lillsyrran Olivia)

Vad du har att säga :)

Skicka dina ord baby!

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Din mejladress? :) (endast jag ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? (:

Dina ord här! :)

Trackback
RSS 2.0