No stronger love than you.

Varenda hjärtslag, slår för dig. Varenda bit av mitt hjärta består för dig. Det kändes så bra med dina armar kring mig & din hand i min. Jag är inte tillräckligt stark för detta jag vet, jag kommer inte kunna släppa dig. Vad var det som gick fel? Du är allt jag drömmer om, än idag. Du kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta. Jag älskar dig något så otroligt mycket, klarar mig inte utan dig. Jag behöver dig! Helvete att det skulle bli såhär ! Jag såg dig & mig, inte mig & någon annan. Varje dröm, är om dig. Tänker inte på något annat än dig. Gav aldrig upp hoppet .. Dina ögon i ljuset, vackrare än allt. Din utstrålning i min närhet, helt underbar. Du betyder allt, alla minnen vi har kommer alltid leva kvar.


Vad du har att säga :)
Postat av: Anonym

vem elr vad heter killen du håller på med? :))

2011-08-24 @ 00:11:35

Skicka dina ord baby!

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Din mejladress? :) (endast jag ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? (:

Dina ord här! :)

Trackback
RSS 2.0