Sagan om återkonsten lr ngt

Har bänkat ner mig i soffan med Olivia, godis & tv. Ikväll är det Sagan om återkomsten som gäller.
Imorgon måste jag & Olivia se till så att vi kommer upp i tid, annars blir det ju ingen Holiday club!
Ska väl tvätta av mig sminket snart oxå, & borsta håret + tänderna.
Jaja!
Har hört lite snack hit å dit om hur det går med min på G kille. Väl, jag tänker inte avslöja allt för mycket men just nu, så vill jag inte ens ha honom i tankarna. Så ni kan ju lista ut om det är posetivt eller inte själva.
Försöker iaf vara glad dag in å dag ut, tror inte vi kommer snacka mer förrän jag kommer hem, inte precis va jag vill med ja .. Finns inget jag kan göra åt det.
Jaja, nu ska jag återgå till att kolla på filmen!
Natti!

Vad du har att säga :)

Skicka dina ord baby!

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Din mejladress? :) (endast jag ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? (:

Dina ord här! :)

Trackback
RSS 2.0