Saturday, baby jag lever ming dröm !

Sry för ingen bloggning igår när jag kom hem, men datan cp! Har iaf nyss fixat klart mig & är redo för skola. Sen ska jag iväg för att få en grej fixad idag med. Mer säger jag inte!
Ärr sjuukt taggad inför Lördag! Modellfotografering med tjejerna, bio + resturang, sedan lite fäääzzt till kvällen!
För Natalie blir stor flicka'! Awesome!

Ska till stan efter skolan, träffa bebisen & Felicia!

Känner verkligen hur livet bara leker right now! Är nöjd med mig själv, har bästa vännerna & finaste pojken!
Så allt & alla som försöker fucka up, FUCK YOU! :D



FÖR BABY JAG LEVER MIN DRÖM!
(
Dagens btw !)

Bloggar mer efter skolan, loveeeyaah !♥

Vad du har att säga :)

Skicka dina ord baby!

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Din mejladress? :) (endast jag ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? (:

Dina ord här! :)

Trackback
RSS 2.0