Svar på tal & en stark fundering.

Tänkte börja med ett svar på en fråga:

Svar: Jag tänker inte avslöja hans namn eller något sådant. Det är för jag & han går igenom mycket svåra tider just nu. Och jag har lovat att inte avslöja hans namn, sålänge han inte avslöjar mitt. Och jag håller vad jag lovar.
Iaf, det är som en rollercoster just nu, det går upp & ner. Men tillslut kommer det la att lösa sig, hoppas iaf det.
Du kanske inte fick svar på din fråga, men hoppas du förstår! ♥

Fick en söt kommentar av en vän från min gamla skola oxå!

Tack så mycket Lisa! :) Ni kan läsa hennes blogg HÄR, tycker faktiskt att ni ska göra det! För hon är en brud som håller sig till sina egna tankar, åsikter & sanningen!

Min starka fundering är .. Ska jag börja fixa headers igen? Höll ju på ett tag, men tappade intresset väldigt fort.
Har inte sådan jättebra erfarenhet än, men det kommer la med tiden skulle jag tro!
Här är en jag gjort som jag tycker bäst om:

Så hjälp mig lite på traven, ska jag börja eller inte?! Neeed you my wonderful blogreaders! ♥

Vad du har att säga :)

Skicka dina ord baby!

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Din mejladress? :) (endast jag ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? (:

Dina ord här! :)

Trackback
RSS 2.0