Tack tack tack ..

Alltså nu räcker det med ont i halsen & huvudvärk för jämnan! :( Kan inte ens dricka apelsinjuice utan att de bränner som fan i halsen .. Vi ska snart lägga oss & sova tror jag! Ska upp tidigare än vanligt imon, för jag ska in till stan & träffa Felicia & förmodligen Angeliqa ju.
Ska bara sminka av mig, borsta tänderna, sedan lägga mig i sängen brevid Gabbie, & mysa med min svarta, håriga apa Ernst♥



When I loved you.


Så såg naglarna ut i Juli .. Men tänkte mer på min förlovningsring, visst va den fin ändå? Det e ringen som sitter på handen med endast en ring.

Men nu ska jag lägga mig, smsa mig om det är något! (Er som har mitt nr vill säga.) :)

Vad du har att säga :)

Skicka dina ord baby!

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Din mejladress? :) (endast jag ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? (:

Dina ord här! :)

Trackback
RSS 2.0