Toppen helg!

Är uppe ovanligt tidigt idag, alltså om man jämnför med innan. Eller aah .. Men iaf, har haft en helt sjukt underbar helg! I Fredags va det stan med Gabbie, träffa några vänner sen hem. & Ett tag efter vi hade åkt, kom min pojke & sov hos mig! Jättemysigt, ♥! Sen Lördag, så va det sova - gå ut - sova. Sen lite senare in på kvällen, kom min pojke & hans kompis, så gick vi hem till mig & hade lite filmkväll & mys! Så sov alla tre hos mig, & de va toppen!
Mååååste göras om, !

Vi såg på Jiddra inte med Zohan, & The amittyville horror. Skitmys!

Är huuuuur kär som helst i min pojke, ;$! Och han är bara min, så back off bitchez !

Iaf, vi följde dom till bussen för inte så länge sen, & sa hejdå. Saknar honom redan! Sen så gick vi (Jag & Gabbie) hem igen, & nu sitter vi här. Vi ska la fixa hennes blogg, duscha, städa lite & fixa om oss skulle jag tro.
En riktig mysdag! Hon börjar tyvärr skolan imorgon, but I don't ! ;)



Vad du har att säga :)

Skicka dina ord baby!

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Din mejladress? :) (endast jag ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? (:

Dina ord här! :)

Trackback
RSS 2.0