Trött på detta nu ..

Sitter fortfarande här, hos Gabbie. Frysee, har ont i huvudet + halsen. Awesome! Faast näe.
Snackar med Felicia & Silvano, & Putte. Skulle egentligen träffa dom, men jag har ingen ork + lust att åka in just nu.
Mår inte så bra, & det är inte bara för att jag är sjuk, de e en annan grej med. HATE IT.


Kan knappt vrida huvudet åt vänster längre, ååhhhh allt på en gång ju! Vill inte missa skolan pga att va sjuk, för jag vill ha ett bra jobb, saknar min underbara klass! Fast dock har jag fått höra från en, att jag bara hade 60 poäng, & fick börja på Tjörn för jag inte kommer in någon annanstans? Ajo, sure. Dom hade 165 som intagningspoäng, & det va just vad jag hade. Har bevis på't med, så sluta mytta vafan!

Nu är jag hungrig, så ska tvinga Gabbie att äta med mig :D Varm O'boy, here I come ..

Hoppas verkligen jag orkar med skolan imon! Har ju varken några värktabletter & hostmedecin kvar </3..
ORKAR INTE VA SJUK MER !!! ;(

Vad du har att säga :)

Skicka dina ord baby!

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Din mejladress? :) (endast jag ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? (:

Dina ord här! :)

Trackback
RSS 2.0