Underbar dag med Gabriella!

*Måste bara säga att jag är fedt irriterad just nu, för jag hade precis skrivit klart ett inlägg, så startar hela jävla internet om!!!*

Har haft en sjukt bra dag med Gabriella!♥ Hon kom till mig när hon slutade skolan, så gick vi ner till Kungälv, för hon skulle köpa lite hårprodukter. Sedan till hennes pappa, hämtade lite saker, sen gick vi till mig.
Så blev det ansiktsmask, skrubb, fix med hår & naglar. Kände verkligen att det behövdes efter jag vart så sliten denna helgen! Men nu är man fräsh igen!

Nu ska jag sätta på lite musik, byta om till myskläder & rensa min garderob!
Bloggar mer efter, så ska ni få höra lite om höstens planer & så!



Vi är sjukt snygga.. Eller hur?!

Så kan man ju oxå uttrycka sig .. ! :)


Vad du har att säga :)

Skicka dina ord baby!

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Din mejladress? :) (endast jag ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? (:

Dina ord här! :)

Trackback
RSS 2.0