Upp och ner som en berg och dalbana !

Tjoflöjt! Haha näääe men asså nää, venne va jag ska börja inläggen med längre? :O KAAAOOOOZZ.

Är iaf hemma hos min prinsessa, eller aa bort halvt här så venne om man ska säga "hos" längre, haha♥
Vi va i stan förut jue, masssa folk eftersom det är Göteborgskalaset now. Rätt så läskigt med allt folk som spanar in en .. Typ en gubbe som glodde som fan? Euw? Sen när jag & Gabbie gick på toa, frågade en kille "får man hänga med in?" asså blä?! INTE OKEJ.

Jaja, sen efter typ en timmes vandring i Nordstan så begav vi oss till någon kinaresturang vid typ Safari, & åt. Men hade ingen matlust, så typ slösade bort pengar i onödan! Wiih, duktigt! :D
Vi träffade också på Adam våran bebis på bussen till stan från Kungälv :D Så va han med oss tills vi åkte, å hade sjukt kul!
Sen kom några från Rfsu och frågade om vi ville prata sex med dom, Gabbie ba: NEJ! Jag ba: Självklart, fråga på! HAHAHAHA, sen fick vi glidmedel, & masssa kondomer, hahah!

Sen när vi kom till Kungälv gick vi till Maxi & köpte lite kvällsmys, dillchips + dricka + mjölkchoklad.
Tummen upp!

OJ va långt inlägg det blev! ;o hihiih! Här kommer en låååttt som jag lyssnar på just now!


Sen så hjälpte jag nyss Gabbie med att slinga håret :) Eller aah, dra ut slingorna ur den där fuula mössan, haha!

Sen kommer några bilder från stan idag, dagens outfit osv :)

;*

Vad du har att säga :)

Skicka dina ord baby!

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Din mejladress? :) (endast jag ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? (:

Dina ord här! :)

Trackback
RSS 2.0