Vissa jävlar ger sig aldrig.



Asså hej på dig lixom, jag känner inte ens människan? Blir så trött på folk som aldrig ger sig! & Jag vet vad ni tänker: "Men varför har du folk du inte känner på din fb då?" Som om att du inte har det då eller får ni som tänker så som svar.

Jaja, över till annat. Vart in till Göteborg en stund & träffade Jessika, Emma K & Vanessa. Gamla klasskompisar, vi åkte till slottskogen, käkade glass & chillade i solen! Riktigt gött.

Sen på bussen hem ringde min efterlängtade Gabbie mig .. Seriöst, vet inte hur jag ska klara mig utan henne.
Varken hon eller min pojke kommer vara hemma! Kanske lika bra att säga att jag ska upp till Östersund ..?
Tänker fan inte stanna i denna jävla hålan, helt fkn utan mina babes! Jag har ju mina andra vänner, men Gabriella är speciell.. Jag uppskattar ALLT hon gör för mig. Jag är tom välkommen hem till henne nu när hon är borta.
Hon är som en syster för mig .. ♥

Ahha, & sen på det åker min pojke bort. Asså jaaa, skitkul! :D Kommer typ bara dö lite långsamt utan honom?
Ibland HATAR jag livet!
ÅÅÅÅHHHH är så jävla irriterad right now!

Vad du har att säga :)

Skicka dina ord baby!

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Din mejladress? :) (endast jag ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? (:

Dina ord här! :)

Trackback
RSS 2.0