WAAAH - det gör ont.

Hej! Asso sry, för min uppdatering suger så jävla hårt. Men det är så att min dator, har typ fått Aids eller något, så den går knappt igång längre (y). Helt otroligt att jag fick igång den!
Håller iaf på med att bädda min säng & städa mitt rum. Har vart i stan nästan hela tiden sen jag slutade skolan.
Vi slutar ju tjugo i två, men är inte hemma förrän hal fyra.. Wiie, fast näe.

Träffade iaf Felicia :D, en tjej till som jag inte kan stava namnet på, & Pontus. Trevligt! Vi pratade & gick runt massa. Sedan skulle Felicia & hennes vän hem, så åkte jag med dom på tåget, ville inte hem o diska, HAHA.

Imorgon är det studiebesök på Skärhamns förskola, fett gulligt med barn! Fast kanske inte just nu, ändå ..
Sen kanske jag ska träffa bebisen, haha. & Rebecka!
Jag är inte lika sjuk längre sån tur är, bara ont i halsen! Det kommer säkert va borta till helgen, så det blir tvärnice!

Är trött som en jävla gengångare, men tänker inte sova än nej! Har ont, alltså värre än värsta fuckade mensvärken, jag sväääär. Kunde knappt gå hem från Kungälvs busstation, höll på & ramla ihop :( + att jag frös något så sjukt .. USCH.

Nu ska jag iaf göra klart mitt rum, läsa smset från Ella, bebisen & Gabbie, hämta nått å dricka, sedan spela GH.
Och jaaaaaa, jag är cool för jag äger på Guitar hero! HAHAH :D

Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer.. Men om ni undrar vrf jag inte bloggar, så ä de för min dator har damp!


Inte bra bild alls, men men!
sen en bild från igår. (Finns mer, men hinner ej ladda upp!)

Sjukt snygg i väntan på bussen! Fast näe, haha ...!


Vad du har att säga :)

Skicka dina ord baby!

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Din mejladress? :) (endast jag ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? (:

Dina ord här! :)

Trackback
RSS 2.0