You don't really know me , you just think U do.

Det blev inget med att träffa Rebecka? Hon hörde inte av sig, men aja. Hon har ju flyttat hem nu, så nu kan vi ses nästan när som helst! ♥ Iaf, Silvano & Sebastian kom till mig ett tag, så satt vi ute, snackade, & softade lite i solen! Sjukt mys! Sedan kom Frida, & hämtade upp mig för vi skulle åka & kolla på min nya skola. Det fetaste va ju att hon kom med en Porshe! Så vi åkte i den med hög musik, kände verkligen hur livet lekte för stunden!
Sen åt vi lite på Lars-Görans ute i Skärhamn. Min skola är pytteliten?! :O Heeeelt sjukt asså .. Men men.

Så åkte vi hemmåt & så fick jag skjuss ner till Gabbie. Så nu är jag här & vi bara ligger i sängen, tror vi ska äta lite kvällsmat tror jag, & prata lite mer, & sen drar jag mig hemmåt.

Imorgon blir det iaf stan som gäller, tror jag? Sjukt segt att börja på Torsdag nu när alla går i skolan!
Sen ska jag nog träffa Silvano min bebj♥ & Gabbie oxå! :)
Bilder kommer sen när jag kommer hem! Pussssssssssss!

Vad du har att säga :)

Skicka dina ord baby!

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Din mejladress? :) (endast jag ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? (:

Dina ord här! :)

Trackback
RSS 2.0