Your tears don't fall, they crash around me

Äntligen lite tid för att blogga! Kom hem typ nyss, så aah.
Men men, träffade Lukas♥ en snabbis, sedan kom Felicia & Angeliqa. Så satt vi & snackade en massa skit! Sen gick vi till Donken för lite käk. Så satt vi där ett tag. Sedan gick vi ut, tog en cigg & stack till hemköp. Där jag köpte lite mys till mig & Gabbie, + en powerking. MEN NÄR JAG SKA HA DEN PÅ BUSSEN SÅ LÅG DEN INTE I MIN VÄSKA! Lite rååådaamp bara sådär ! (Bilder kommer imon, när jag inte är dödstrött som nu) Men så träffade vi på W/Valle & några andra goa gubbar, haha! Snackade lite med dom osv. Sen träffade vi på min bejb Silvano med, han ska komma till mig i veckan :D

Imon blir det stan igen & träffa Felicia min babe & Angeliqa igen hahah :D
Men nu ska jag lägga mig i sängen, kolla på tv med Gabbie som fixar sina naglar, oo proppa i mig cheeezbaaaallllz & apelsinjuice. JAO

Puss!

Vad du har att säga :)

Skicka dina ord baby!

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Din mejladress? :) (endast jag ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? (:

Dina ord här! :)

Trackback
RSS 2.0