You're from a whole other world!

God morgon på er!
Förlåt för lite seg uppdatering, men hade inte tid att uppdatera sedan igår! Va med Gabriella, & vi diskade så hela köket var en vattenbassäng efter det :D Sen gick vi ner till Maxi, köpte varsinn cola, & satte oss på en bänk & snackade massa tjejsnack!
Sen efter ett litet tag, kom min älskling!
Vi drog till Maxi (igen), så fick vi skjuss hem av Gabbies mamma. & hemma hos Gabbie blev det kvällsmat & massa tjöt! Fast i&för sig va det ju trevligt tjöt.

Sen stack vi till mig, hämtade Gabbies kläder, sen fick vi gå med henne ner igen eftersom vi är så smarta & glömde våra pengar nere hos Gabbie .. Kvällen igår & natten inatt var iaf SJUKT underbar! Film + älskling = ♥!

Och nu är jag helt ensam! ;( Gabbie har åkt till Mora, & min bebis har åkt bort. PANIK PÅ HÖG NIVÅ!

Så venne riktigt va jag ska hitta på .. Kanske blir att åka å bada med Darya eller aah ngt sånt ..

Ååh, jag saknar dig redan!♥




Vi är så normala!

;$

Vad du har att säga :)

Skicka dina ord baby!

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Din mejladress? :) (endast jag ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? (:

Dina ord här! :)

Trackback
RSS 2.0