2 år & 2 månader ♥


Oskar Pehrsson♥

Idag har vi spenderat 2 år & 2 månader av våra liv tillsammans. Helt sjuk att det har hållt så länge!
Och längre ska det hålla.
Mitt hjärta slår bara för dig, älskling. Vi har haft många taskiga stunder i vårt förhållande, men det håller än.
När jag sårar dig, så är det aldrig meningen. Förlåt mig för allt dumt jag gjort, älskling.
Du betyder lika mycket för mig, som vatten för fiskar. Det är dig jag vill vara med! Dig som jag vill spendera resten av mina år med. Jag vill inte ha någon annan, för du är verkligen underbar på alla sätt.
Du gör mig alltid glad när jag är ledsen, du kramar alltid om mig & finns där för mig.
Det finns inte ett ord i denna texten jag inte menar.
På nätterna, när du smeker min rygg, när jag är påväg att somna. Den känslan kan ingen slå.
Det går inte att beskriva hur mycket jag älskar dig, orden är inte tillräckliga.
Kommer aldrig glömma första gången vi träffades.. Vi gick ner till älven, vågade nästan inte säga ett ord ..
Sen mer & mer efter det, började vi umgås. Sen tillslut, den 16/5-09 blev det du & jag, två blev en.
Jag vill aldrig att du lämnar mig, för jag tänker inte lämna dig. Du är min skatt, du är min sol i mörkret.
Du finns alltid där för mig, som jag finns för dig.
Vi båda har gjort mycket dumma saker, men fortfarande förlåtit varann..
Så mycket som jag älskar dig, du tar andan ifrån mig. När jag är i din famn, känns det som tiden stannar. Att andas blir lättare, att veta att du finns där.

Utan dig, vet jag inte vart jag hade befunnit mig nu, jag vet inte vem jag hade vart. Men en sak vet jag.
Jag hade inte vart den jag är nu.
Du betyder allt & mer för mig, älskling.
Förlåt om jag beter mig illa ibland, men bara för det slutar jag inte älska dig.
Det är dig mitt hjärta slår för, I need you lika a heart needs to beat. ♥

Du är så fin på alla sätt. Dina blå/grå ögon, dina röda fylliga, mjuka läppar. Ditt blonda, korta hår.
Dina musklösa armar, din mjuka mage. Dina öron, hela du!
Fan
vad jag älskar dig. Har aldrig älskat någon mer än jag älskar dig!
Även om vi skiljs åt ibland, så finns du fortfarande i mitt ♥.

Jag kommer alltid älska dig & mitt hjärta kommer alltid att slå för dig, oavsett vad jag än gör.

Jag älskar dig, Oskar Pehrsson♥.


Vad du har att säga :)
Postat av: Oskar (Lagget)

Du är helt underbar gumman, Tack för våra 26 månader tillsammans det har varit hit och dit men vi lyckas alltid finna varandras hjärtan tillslut. Du är underbar gumman och bara min <3

2011-07-16 @ 16:35:57

Skicka dina ord baby!

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Din mejladress? :) (endast jag ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? (:

Dina ord här! :)

Trackback
RSS 2.0