Äntligen tillbaks !

Wiiie, nu har det fina vädret kommit tillbaka! Hoppas det stannar oxå, hehe ;)
Va i stan med Jasse, sedan åkte vi till stallet & tvättade hennes häst osv. Efter det blev det Lökebrg & bad! Skitgött.
Ska snart träffa Anna, gammal kompis! Sedan ska jag till Emma & sova där tror jag.
Måste iaf dra på lite mer smink, typ allt försvann när jag badade? Fast det är ganska uppenbart ..

Jaja, måste sminka mig nu! Puss älsklingar!

Tänkte svara på 3 frågor oxå, har ju inte mega bloggen så blir inte så många frågor hahahhaaha :D Älskar er ändå!



1. Jag ska till ungdomsmottagningen & göra graviditetstest :)
2. Det stod: "När går sista bussen till Kungälv? :)"
3. Min älskling, joni! ;) Han vill inte riktigt bli avslöjad riktigt än, så det kan jag tyvärr inte avslöja!
Men kan lägga upp en liten bild, där man inte ser hans ansikte!

Mer än så får ni inte veta än!
Någon som kan gissa sig fram kanske? ;)

Vad du har att säga :)

Skicka dina ord baby!

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Din mejladress? :) (endast jag ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? (:

Dina ord här! :)

Trackback
RSS 2.0