Dålig uppdatering

Asså förlåt för min dåliga uppdatering! Men har ju min babe i stan, så är där inne ganska ofta nu :).
Igår var jag ialla fall i stan med Rebecka, & blev jätte nojjig för en person gjorde mig jätteledsen ..
Men det löste vi efter, för han sov hos mig efter det! & Ja, det är en han! ;) Men avslöjar inget mer än! Hihi :$

Han kommer nog till mig i veckan igen & sover här. Jag vet att jag kanske har glömt bort Oskar fort. Men såsom han behandlade mig de senaste veckorna, & såsom han kallar mig. Jag har ingen lust att sitta & drälla pga honom.
Jag har tappat känslorna för honom, & vill hellre va med denna killen som faktiskt bryr sig.

Egentligen skulle jag på fest ikväll, men orkar inte gå. Så ska fixa iordning mig lite, sedan rullar jag & Becka in till stan, där vi ska gå runt & snacka en massa. FET DAG!

Hehe, men ska fixa mig nu. Ska se om jag tänker på att blogga när jag är klar, pusspuss!

Vad du har att säga :)

Skicka dina ord baby!

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Din mejladress? :) (endast jag ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? (:

Dina ord här! :)

Trackback
RSS 2.0