Det bara VA så

Sorry för kass uppdatering idag! Vaknade upp hos Emma, så drog vi till marknaden nere i Kungälv. Där träffa vi på först Hanna, så va vi med henne. Sen är det SJÄLVKLART man ser mr.ex med sin "bästavän". Så jävla fittigt av henne! & Det gick inte precis som jag ville ..! Men sen stötte vi på Amanda, Jennie & Sofie. Så drog vi till Donken, sen åkte Sofie & Emma hem, så resten av oss gled in till stan, där Amanda skulle träffa sin boy, haha! Vi va i Haga, så gick vi upp till Skansens krona tror jag det hette? TYP DOG.

Kom i varje fall typ nyss hem, & ska städa lite på mitt rum osv!

Du va min bästa vän, men du högg mig i ryggen </3.

Vad du har att säga :)

Skicka dina ord baby!

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Din mejladress? :) (endast jag ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? (:

Dina ord här! :)

Trackback
RSS 2.0