En vanlig dag i stan

Har vart i stan idag, med Gabbie & Kristin! Ska berätta lite om dagen:

Först vaknade jag & Gabbie vid ca 13:00. Så smsade jag min bebis, & så fixade vi iordning oss. Sen stack vi hem till mig, hämtade pengar & tog nästa bästa buss. Sen kikade vi runt lite i stan, köpte en grejs åt min bebis. & Gabbie köpte en present till hennes pojkvän! :) Sen stack vi till Arkaden, tog en fika vid PieceOFcake, kollade runt lite i Onepice affären. Kristin kom när vi satt & fikade, så satt dom & mobbade mig lite. Snällt va -.- haahhaha :D

Sen stack vi till Shock, sedan hemmåt till Ytterby, där vi tåg bussen till Maxi, sen åkte vi hem till mig & så städade jag lite osv. & Så kom Emma en jättesnabbis.

Så nu är vi hos Gabbie igen, & gör inget. Köpte en volymtång idag oxå!



Vad du har att säga :)

Skicka dina ord baby!

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Din mejladress? :) (endast jag ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? (:

Dina ord här! :)

Trackback
RSS 2.0